E-Book Bagaimana Membina Content

Tercari-cari tips bagaimana menulis konten untuk produk dan bisnes anda? Bagaimana mahu bermula? Apa yang sesuai ditulis? Kami ada solusinya!

E-book ‘The Content Game’ ini pasti untuk anda!


Khairul Hakimin Muhammad, bina follower di Facebook dengan content, dan rupanya senang saja nak buat! Dalam setahun, follower beliau naik sampai 100,000 orang.

Pelajari strategi beliau menyusun konten untuk dimuat-naik di dalam e-book ‘Bagaimana Saya Membina Bank Content’.

Semua rahsia beliau dikongsi dalam 2 E-Book ini. Hanya RM88 sahaja!

Ebook 1: The Content Game. Siap ada beri contoh content bagaimana nak up. Senang sangat.

Ebook 2: Bagaimana Saya Membina Bank Content. Yang ini kita boleh tengok bagaimana beliau susun setiap 1 postingnya. Patutlah viral sokmo!

Nak beli, klik link ini ya!

Ha, kalian boleh dapatkan Kombo 2 E-Book dari KHAIRUL HAKIMIN MUHAMMAD ini.

E-Book 1: The Content Game.
E-Book 2: Bagaimana Saya Membina Bank Content.

Harga asal ialah RM116, kini harganya hanya RM88 sahaja.

Di dalam ini ada step by step, kaedah, cara serta siap cadangan dan idea bagaimana kalian nak bina content untuk naikkan follower dan juga untuk jual produk kalian.





Ada orang boleh bina sampai 100,000 follower mengikut kaedah ini. Dan senangnya nak buat sales selepas ada ramainya followers!

Terus klik link ini untuk buat pembelian ya! RM88 sahaja!

Kemudian bina content di wall masing-masing, boleh dapat 100,000 pengikut dan mudahnya nak buat sales!



*TESTIMONIAL PEMBELI E-BOOK*

Ebook terbaru Tuan KHM iaitu Membina Bank Content.

Hampir 2 tahun saya mengikuti Tuan KHM di FB.

2 kali saya sertai kelas beliau.

Makin banyak dibelajar, makin takut nak kongsi di FB. Takut salah itu dan ini.

Namun, lepas saya baca Ebook Bagaimana Membina Bank Content, terus jadi lebih YAKIN dan FAHAM bagaimana dan apa yang perlu dilakukan untuk bina content yang jelas dan sesuai untuk niche bisnes saya iaitu Perancangan Kewangan & Harta Islam.

Kay Bee Rahim
Kewangan & Harta Islam













Comments

Popular posts from this blog

An interview with my Italian friend on Italy lockdown「イタリアのロックダウン: イタリア人の友達とインタビュー]

Sales 12.12 Ebook Content untuk membantu anda membina crowd

11.11 Sales Combo E-book Content!